Jeg havde engang en blog. Dengang skrev jeg om alt mellem himmel og jord; jeg skrev om min hverdag, om nyt musik jeg havde fundet, og om nyt musik jeg havde købt. Men efterhånden som jeg blev ældre, så følte jeg, at der ikke længere var så meget at skrive om, så jeg slettede min blog.

Men nu, to år efter, har jeg genfundet mit behov for at skrive. Ikke så meget behovet for at fortælle hele verden om det nye tøj jeg har købt eller lignende(det har jeg jo instagram til), men mere så jeg kan få alle de tanker ud, som jeg går rundt med. Nogle gange føles mit hoved nemlig alt for småt til alle de tanker.

Jeg grubler meget over ting, og jeg har svært ved at lade være med at sige min mening. Og hvorfor skulle man heller ikke også gøre det, nu når man har en mening?

Derfor har jeg nu – igen – oprettet en blog. En blog hvor alle mine tanker bliver nedfældet. Simpelthen alt det jeg kan komme på.

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

